Ons droomhuis: fotoshoot?

DSC09547

Zoals ik afgelopen week al vertelde was de architect langsgekomen met een fotograaf om een twee uur durende fotoshoot doorheen het huis te doen. Leuk voor beide partijen. Wij hebben unieke foto’s van een ‘af’ huis enkele dagen na de effectieve verhuis, en zij kunnen ook laten zien wat ze kunnen bereiken in hun eigen vakdomein.

Mag ik er even bij vermelden dat alle foto’s in dit blogbericht afkomstig zijn van een fotograaf en ik zelf uitdrukkelijk toestemming gevraagd heb? Ik zou het appreciëren indien ze niet gekopieerd worden. Toestemming vragen is wel zo netjes. 🙂

IMG_0639

Laten we beginnen met de foto’s van de ‘kamers’. Zo hebben jullie een idee hoe het totaalplaatje eruit ziet. Ik moet zeggen, toen ik deze foto’s de eerste keer bekeek had ik een ‘wauw’-gevoel. Nog steeds trouwens. Rondlopen en leven in een huis is toch wat anders dan het op foto te zien.

IMG_0678IMG_0697

Voor wie het nog niet goed doorheeft, onze indeling van het huis is als volgt: je komt binnen langs voordeur of garage. Kom je langs de voordeur dan kom je eerst in de gang, waarna je uitkomt in de leefruimte. Kom je langs de garage dan ga je door de enige deur in huis en kom je ook in de leefruimte. Vervolgens heb je een betonnen trap naar de dressing. Dan heb je een klein opstapje naar de slaapkamer, om vervolgens een klein trapje op te gaan naar de badkamer.

IMG_0699IMG_0708

Ik. Ben. Verliefd. 🙂

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Details, details, details. Maar het zijn wel net die details die ervoor zorgden dat het huis zo prachtig is. Omdat niet iedereen er in geïnteresseerd is heb ik deze foto’s in een slideshow gezet. 🙂

Wat zou ik jullie verder nog willen vertellen? Misschien wie er allemaal voor gezorgd heeft dat ons huis een thuis geworden is? 🙂

Uiteraard hadden wij ook een EPB-verslaggever, een veiligheidscoördinator en stabiliteitsingenieur, maar dat zijn eerder formaliteiten die bij een bouw horen.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 🙂 Het zou leuk zijn mocht dit blogbericht gedeeld worden, maar niets moet. Alles mag (behalve foto’s kopiëren!!).

8 gedachtes over “Ons droomhuis: fotoshoot?

    • Nicky zegt:

      Dank je! Genieten doen we! En we maken het hier gezellig knus. Geregeld krijgen we bezoek (ik wou het niet op een dag allemaal samen), en allemaal zeggen ze achteraf dat we zo gastvrij zijn. 🙂 Niets is ons te veel en we zijn hier echt ontspannen. 🙂

      Like

Geef een reactie

