Een eigen moestuin: update

Door alle bouwdrukte lijkt het alsof ik geen tijd meer heb/steek in de moestuin. Maar dat doe ik gelukkig wel nog!

Even een kleine update om te laten zien hoe alles in de serre flink groeit. De rest van de tuin; tjah, door het weer van afgelopen dagen staat dat vol (on)kruid, en dan staat dat niet zo mooi op foto.

Wat heb ik zoal in de tuin dit jaar? Kolen, pompoenen, courgettes, rode bietjes, heel veel verschillende kruiden, aardbeien, bonen, peulen, ajuin, sjalotjes, artisjok, quinoa, Oost-Indische kers, … Genoeg dus! πŸ™‚

Wie het zich nog afvroeg: op bovenstaande foto zie je de bloemen van de komkommer, de tomaat (in wording), de paprika en de aubergine.

Inmiddels heb ik ook al mensen die fan zijn van mijn groentjes. Zus kan ik altijd plezier doen met een potje munt. Broer kan ik altijd een plezier doen met een potje bieslook. πŸ™‚

Hoe verloopt het bij jullie in de moestuin?

10 gedachtes over “Een eigen moestuin: update

Geef een reactie

