Winactie!

20160417_175051

Tijd voor een winactie! Het leek me wel leuk om een winactie te organiseren nu ik op WordPress 5000 pageviews gehaald heb! Ook ben ik al bezig met het opruimen voor de grote verhuis, en sommige spullen, daar ben ik niets mee en weggooien is dan zonde; dus geef ik ze weg in een winactie!

Give Away april 16

Dit is wat er allemaal inzit:

  • verschillende slingers led-lampjes met verschillend aantal lampjes eraan
  • thee-eitje
  • stickers
  • snail mail pakketjes
  • washi tape
  • tags

Wat moet je doen om deel te nemen?

  • Volg mijn blog op Bloglovin
  • Volg mijn blog op Facebook
  • Reageer hieronder dat je graag meedoet aan de winactie (vul zeker een correct e-mailadres in!)

20160417_175333

Meedoen kan tot 30 april om 24 uur ’s avonds. In de week die volgt trek ik willekeurig een winnaar, en breng ik deze op de hoogte.

Succes!

15 gedachtes over “Winactie!

  1. Nienke zegt:

    Wat geef je een superleuke dingen weg! Doe heel graag mee, ben namelijk echt verslaafd aan dingen waarmee je kunt plannen. En die lampjes zijn zooo leuk! Lijkt me leuk om daar iets leuks mee te gaan doen, weet nog niet wat. Maar diy’s genoeg. 😀 Volg je nu ook op fb.

    Liked by 1 persoon

  2. sandra zegt:

    Wat een super leuk pakket! Ik maak heel graag kans. Helaas heb ik geen facebook meer dus daar kan ik je niet volgen, ik hoop dat ik toch mee kan doen. Wel volg ik je op bloglovin (sandra9454)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

