Bloggerswap lente 2016

Onlangs bijgewerkt3.jpg

Een tijdje geleden kon je hier mijn wensen zien i.v.m. een bloggerswap waar ik aan mee deed. Julie bleek mijn lotje getrokken te hebben en zij stelde me een mooi pakketje samen. Kijk je even mee?

Toen ik het pakketje in handen kreeg in het Kiala-punt was ik wat teleurgesteld. Ik kreeg een ordinaire schoendoos in handen, zonder leuk papiertje rond. Wat ik toen (zaterdagnamiddag) (nog) niet wist, was dat de inhoud vรฉรฉl goed maakte! ๐Ÿ™‚

20160410_115317.jpg

Dit is de inhoud zoals ik hem vond. Allemaal netjes ingepakt, en mooi kaartje erbij. Wat ook meteen in het oog sprong: die tas die ik vroeg, die zat erbij! Zo leuk. Ik heb er een verhuis- en boodschappentas bij. ๐Ÿ™‚

20160410_115531.jpg

Het lieve kaartje. Zoals je kan lezen heeft Julie echt de moeite genomen om even op mijn blog te kijken om zo te ontdekken waar ik van hou. Dat is zo leuk!

20160410_115338.jpg

Zaden om mijn eigen aardbeienplantjes op te kweken! Ik moet nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt, en ik heb al eigen aardbeiplanten (die update moet nog komen, denk ik. Ik zit wat achter met de blog..), maar dat neemt niet weg dat ik hier niet blij mee ben! ๐Ÿ™‚

20160410_115501.jpg

“Ik ben lekker zacht (en tegelijk ook erg hard)”.

Fijn, zo’n raadseltjes. Ik probeerde samen met papa te gokken wat erin zat. Dit had ik echt niet geraden, ook al stond het wel op mijn verlanglijstje. Ik denk dat ik even toekom met schuursponsjes. Ik had er onbewust ook nog geen een gekocht voor in huis.

20160410_115429.jpg

“Ik maak veel lawaai”

Ook hier hadden we het gokken naar! Alweer iets vanop mijn lijstje. Super! Ohja, het opendoen van de pakjes heb ik echt gedaan volgens de nummertjes.

20160410_115518.jpg

“Ik ben voor je tuin (of als muziekinstrument)”

Haha, super! Dit wist ik wel. Omdat ik wist dat ik had vernoemd dat je me daar ook een plezier mee zou doen, had ik dit wel verwacht. Ik ben benieuwd naar de bloemetjes!

20160410_115354.jpg

“Ik ben voor na het tuinieren”

Deze tip had ik redelijk snel door, zeker toen ik het product zag. Wat mijn papa dacht, weet ik al niet meer, maar hij had wat meer moeite om het te begrijpen.

20160410_115441.jpg

“Ik ben voor af te meten”

Jazeker, mijn maatschepje heb ik ook mogen ontvangen! Dikke jeej!

20160410_115417.jpg

“Ik ben voor hoog in de lucht te hangen”

Deze had ik eerst niet door. Toen ik ze zag dacht ik eerst dat ze dienden om een zakje dicht te knijpen. Tot ik mijn pakketje aan mama liet zien, toen werd me duidelijk dat het eigenlijk wasknijpers zijn. In de vorm van vlindertjes!

20160410_115541.jpg

Ik ben reuzetevreden met mijn pakketje! Er zit niet tussen wat ik niet ga gebruiken. Super vind ik dat! Bedankt Julie!

Zelf heb ik een pakketje samengesteld voor Lotte. Zij heeft dit nog niet ontvangen omdat ik laat was om het op te sturen. Een dezer dagen mag ze het wel gaan ophalen in haar Kiala-punt. Ik ben benieuwd wat zij ervan vond.

Wil je graag zien wat de bloggers kregen? Hier is een lijstje met blogs (wordt verder aangevuld):

Wat vind jij van de pakketjes die rondgestuurd zijn? ๐Ÿ™‚

8 gedachtes over “Bloggerswap lente 2016

Geef een reactie

