Bloggerswap lente 2016: wishlist

Wishlist

Er is weer een bloggerswap op komst! Altijd leuk zoiets! De vorige had ik overgeslagen, omdat ik niet echt ‘zin’ had om mee te doen. Maar deze keer doe ik weer mee. Kijk even mee naar mijn wishlist.

  • Vogelknijpers. Altijd leuk om je was op te hangen met iets specialer dan gewone wasknijpers.
  • Maatschepje. Dat komt altijd van pas in de keuken!
  • Schuurspons. Altijd nuttig in de keuken; en wat een leuke vormpjes!
  • Meekookei. Zodat al onze gekookte eitjes zeker lukken in de toekomst!
  • Nagelborstel. Superhandig! Zeker met het nieuwe moestuinseizoen voor de deur.
  • Pleisters. Dat kan je nooit te veel hebben! Niet alleen de pleisters van hier vind ik super hoor; maar dit was wel de eerste plaats waar ik ze tegenkwam. Als er maar een leuk motiefje opstaat!
  • Zakafsluiters. Je weet nooit waar het allemaal nuttig voor kan zijn.. Elastiekjes vind ik minstens even handig hoor!
  • Zinken teil. Dat staat echt al even op mijn wishlist. Het lijkt me gewoon leuk om alle keukenafval in zo’n zinken geval te doen, en zo door de tuin te lopen naar de compost Of een mooi kruidenplantje zou er ook wel in passen..
  • Kunstbloem. Ik ben niet zo voor de planten in huis. Ik vergeet dat altijd water te geven; of dat krijgt meteen veel te veel water. Daarom dat ik telkens dolgelukkig ben als mijn eigen gekweekte plantjes groot en sterk genoeg zijn om in volle grond te zetten. Wel vind ik het prachtig staan in huis, een simpel vaasje met een bloempje erin. Dan is een plastic bloempje wel handig. Alleen kruipt daar dan weer stof in..
  • Opvouwbare tas. Een vrouw heeft nooit genoeg boodschappentassen. Echt waar! Ik heb er een enorme zwak voor, en zeker sinds ik zelf in een supermarkt werk. Ik ben dol op boodschappentassen en al helemaal als er een leuk prentje op staat.

Mijn wishlist voor deze Bloggerswap. Uiteraard ben ik ook tevreden met meer typische lente-producten zoals zaadjes e.d.; maar omdat ik dat niet per sé nodig heb (ik heb al veel van mezelf) heb ik vooral spulletjes uitgekozen die zowel nu, als binnenkort in ons huis nuttig (kunnen) zijn.

Waar je me minder plezier mee doet? Servies. Vorige keer had ik twee kopjes gekregen (allicht nog meer, maar er zaten er gebroken in mijn pakketje), en eerlijk gezegd heb ik er nog geen enkele keer uit gedronken; ook al vind ik ze wel leuk! En het zijn vooral zo’n spullen die zowel vriendlief als ik proberen mijden in ons huis.

Hoe ziet jouw wishlist er uit?

6 gedachtes over “Bloggerswap lente 2016: wishlist

  1. セレネ zegt:

    Grappig idee, een blogswap 😀
    Zo’n meekookei heeft de moeder van mijn vriend. Best handig als je eitjes kookt op een ander fornuis! Bij mijn eigen fornuis weet ik wel hoe lang ik ze moet koken en op welke stand, maar bij andere mensen thuis niet altijd.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

