Een eigen droomhuis: dromen

IMG_20160217_164633.jpg

Er lijkt me niets zaliger dan na een drukke werkdag thuis de komen in onze staalbouw, met een pruttelend potje op de Falcon, en de pracht van ons huis.
Niets zaliger dan op te staan op een zonnige zondagmorgen met de geur van croissants in de oven en het zonnetje te zien door heel het huis.
Niets zaliger dan voor ik naar het werk moet vertrekken nog even een straaltje zon mee te pikken op ons terras met een lekker vers thee’tje in de hand..
Niets zaliger dan al deze pracht te delen met de liefde van mijn leven.

En net daarom ben ik zo verliefd op dat huis en de moestuin…

6 gedachtes over “Een eigen droomhuis: dromen

    • Nicky zegt:

      Mooi hé? 🙂 Veel onderhoud; en nog wat probleempjes met schuifraam; maar zo blij dat we hiervoor gekozen hebben. En de manier waarop je poutrelle nog ziet langs de buitenkant; en het langs binnen gelijkkomt met de vloer: prachtig!

      Like

  1. ~ Inge ~ zegt:

    Oja!! Ik herken dat helemaal! Sinds 2,5 jaar wonen wij ook in een nieuw huis, een huis waar we lang op hebben moeten wachten…maar we genieten nu enorm!! En net wat je zegt, dat delen met de liefde van je leven: mooier kan toch niet? Groetjes van Inge P.S. via via ben ik bij jou beland, ik kom zeker snel weer terug!

    Like

Geef een reactie

