Ons droomhuis: wachten…

IMG_20151020_140111

Net zoals het rustig en stil is op mijn blog, zo is het ook stil en rustig in huis. De ramen zijn namelijk opgemeten en worden verwacht rond 14 december.. Wat dus betekent dat er inmiddels niet verder kan gewerkt worden. Uiteraard hebben we zelf wel genoeg te doen. Zo zijn we op zoek gegaan naar een andere firma om onze technieken te doen, maar zijn we ook gaan rondwandelen in een antiekzaak waar we de onderdelen voor onze balustrade gekocht hebben. En hebben we tal van andere dingen die onze aandacht opeisen.

Uiteraard kunnen we tijdens het wachten ook wat verder werken in de tuin, maar die is echt bijna winterklaar. Misschien moet ik er eens foto’s van nemen..

Inmiddels heb ik ook echt mijn favo plekje in huis gevonden! En wist je, als het weer is zoals afgelopen week, en de zon schijnt, dan is het er echt zalig genieten! Ik laat jullie achter met een beeld waarbij je ziet wat we te zien hebben als we later in onze zetel zitten..

s

Geef een reactie

