Hiep hiep hoera!

staalbouw

Vandaag is het mijn verjaardag! Ik mag exact 24 kaarsjes uitblazen deze keer. Of ik plannen heb? Jazeker! Want dit weekend zitten we een weekendje in de champagnestreek. Wees maar zeker dat ik ervan ga genieten! (Lijkt een verslagje jullie leuk? 😉 )

Afgelopen jaar heb ik me vooral bezig gehouden met:

Ook al hebben we onze miserie ook wel gehad… Ik hoop dat ik dat het komende jaar achter me kan laten en gewoon kan genieten van het leven!

12 gedachtes over “Hiep hiep hoera!

Geef een reactie

