Bloggerswap: herfst

bloggerswap

Afgelopen week was het weer zover. Tijd voor alweer een Bloggerswap! Mijn wishlist had je hier al kunnen lezen. Je kan je na zo’n wishlist wel voorstellen dat ik enorm benieuwd was naar mijn pakketje! Heb je zin om even mee te kijken?

bloggerswap

Charlotte mocht mij een pakje opsturen. Toen ik het ophaalde in mijn gekozen Kiala-punt, hoorde ik al direct iets rammelen. Ik hoopte maar dat dat geen slecht nieuws betekende, gezien de doos ook duidelijk beschadigd was.. Vol spanning deed ik de doos open!

bloggerswap

Ik deed het eerste papiertje open. En jawel hoor! Er was iets stuk. Ik heb geen idee wat het moest voorstellen, maar teleurgesteld mocht mijn eerste verrassing al in de vuilbak. Niet zo leuk.

bloggerswap

Deze twee kopjes! Heerlijk! Ze stonden niet op mijn wishlist, maar ik vind ze wel leuk. Alleen heb ik een ‘probleempje’ nu.. Vriendlief en ik willen in ons huis geen samenraapsel van hier en daar qua servies. Wij willen dus 1 keer een servies aanschaffen, zodat alles hetzelfde is.. Maar dit niet gebruiken zou toch zonde zijn? Nu ja, ik vind ze wel schattig..

Is het eigenlijk een mannetje en een vrouwtje of twee vrouwtjes? ๐Ÿ˜‰

bloggerswap

Deze cosy socks! โค Dit was wel iets wat op mijn wishlist stond. Enorm blij ben ik ermee! Terwijl ik dit bericht typ, heb ik ze aan, na een natte werfvergadering vanmorgen. Hihi. Bedankt!

bloggerswap

Een overzichtsfoto van wat er in mijn pakketje zat. De pennen en stylo’s zullen wel van pas komen, maar heb ik helaas al superveel.. De kopjes, daar ben ik dus nog niet over uit wat daarmee gaat gebeuren, maar de sokken zijn al ingewijd!

Toch wil ik een gekregen paard niet in de bek kijken, en Charlotte bedanken voor haar inspanningen! Het was een echte verrassing, dank je wel! ๐Ÿ˜‰

Ik heb ook een pakketje moeten maken, en dat was voor Cindy. Ben je benieuwd wat zij ervan vond? Neem dan snel een kijkje!

11 gedachtes over “Bloggerswap: herfst

  1. Lifestyle Isabelle zegt:

    Jammer dat er iets stuk is gegaan! Maar de doos zag er nu niet zo heel stevig uit. Ik neem altijd een steviger kartonnen doos en zorg dat er veel zachte vulling in zit, maar dan nog kan er altijd wel iets fout gaan natuurlijk!
    Die kopjes zien er superschattig uit! Ik wil wel weten van waar ze zijn, want ik verzamel kopjes ๐Ÿ™‚

    Like

Geef een reactie

