Bloggerswap: wishlist

Bloggerswap herfst 14 wishlist

Er komt alweer een Bloggerswap aan! Deze keer heeft ‘ie als onderwerp: Back to School/herfst. Maar zoals jullie weten ga ik inmiddels niet meer naar school, dus zocht ik andere spullen uit voor mijn wensenlijst. Ik heb gedacht aan de herfst, maar ook aan nuttige dingen voor in ons huis binnenkort, en gewoon leuke hebbedingen (of brol zoals vriendlief het zou noemen). Benieuwd wat ik uitkoos? 🙂

  • Pannenlappen ; en niet zomaar enkele! Ik zou het liefst witte, grijze of zwarte pannenlappen hebben later. Dit omdat we in onze kleurenkeuze voor het huis met deze kleuren werken. Deze leken me wel erg leuk met die huisjes erop.
  • Voorraadpot ; mijn oogst van de moestuin moet verwerkt worden natuurlijk. Voorraadpotten miskomen nooit. Deze doorkijkpotten hebben wel gekleurde deksels, maar dat maakt niet uit! 😉
  • Pleisters ; daar kan je nooit genoeg van hebben! Zeker niet als je vaak met je handen werkt + in de moestuin werkt + later nog allerlei klusjes in huis moet doen! 😉 Ik heb bij het opzetten van de serre in mijn EHBO-doos van de auto moeten zoeken omdat vriendlief zich lelijk pijn gedaan had. Jup, er kroop bloed, zweet en tranen (van opluchting) in die serre!
  • Zakdoeken ; Herfst betekent ook dat mensen gemakkelijk een verkoudheid opdoen. Nu ja, ik kan dat ook bij 30° hebben, dus zakdoeken zijn ook steeds welkom!
  • Fleece deken ; Er is niets zaliger dan op een regenachtige dag onder een gezellig Fleece-dekentje te kruipen. Of ik een voorkeur heb voor kleur? Goh ja, misschien toch een unisex kleur? Mooi grasgroen, of eerder blauw. Maar absoluut geen roze. Hebben ze grijs, wit of zwart, dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt! 😉
  • Huissok ; Huissokken! Zalige uitvinding! Wat hoef je te weten? Ik heb meestal schoenmaat 36! 😉
  • Servetten ; Servetten met een mooie quote op, wat wil een mens nog meer?
  • Wasknijpers ; Wasknijpers komen altijd van pas! Al is het maar om ergens tijdelijk een doek op te hangen. Geen voorkeur voor kleur!
  • Schrijfwarenset ; Zo heb je altijd wel iets van die prullaria in huis.
  • Zinken teil ; Op een of andere manier denk ik dat deze mooi zou zijn in of rond het huis. Misschien wel om onkruid uit te doen of om te oogsten?
  • Paraplu ; Hoeft dit uitleg? 😉
  • Damessokken ; Maat 36 please!
  • Zonnebril ; Dit ligt altijd in de auto, maar nu is mijn zonnebril toch wel net stuk zeker? Gelukkig had ik nog een reserve! 😉

Zo, dat was mijn wishlist. Op 16 september is het de bedoeling dat we ons pakketje kunnen opendoen. Het spreekt voor zich dat ik hier ook iets over schrijf. 🙂

Volg je mij al op Bloglovin‘?

15 gedachtes over “Bloggerswap: wishlist

  1. Joyce zegt:

    Wat een vrolijke items! Ik kan me er wel in vinden. 🙂 Aan de swap doe ik vooralsnog niet mee (misschien later!) maar je blog heb ik alvast toegevoegd aan mijn reader. 🙂

    Like

  2. Claudia zegt:

    Die sokken zijn echt cute. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om een back to school wishlist op te stellen zonder dat je naar school gaat. Maar ik blijf het een leuke wishlist vinden 🙂

    Like

Geef een reactie

