Een eigen moestuin: gang van zaken

Moestuin

Sinds mijn laatste bericht over de moestuin is er heel wat veranderd! Zo heb ik bonen geplant (na ze eerst 48 uur in de diepvries te hebben gestoken), zijn de peulen beginnen bloeien, en is er gewoon veel veranderd in de moestuin dankzij het weer!Ik ga nu quasi dagelijks langs, en ik oogst wel het een en ander, dat hebben sommigen al voorbij zien komen op Instagram, maar ook de aardbeien hadden gigantische uitlopers. Die uitlopers heb ik vandaag afgeknipt, en in een potje geplant. Op hoop van zegen. Uiteraard heb ik ook foto’s genomen die ik graag met jullie deel!

Lieveheersbeestje

Lieveheersbeestje

Beestje

Beestje

Rode framboos

Rode framboos

Lieveheersbeestje larve

Lieveheersbeestje larve

Blauwe bessen

Blauwe bessen

Lieveheersbeestje larve

Lieveheersbeestje larve

Witte kool

Witte kool

Aardbei

Aardbei

Aangegeten aardbei

Aangegeten aardbei

Grote broccoli

Grote broccoli

Kleine broccoli

Kleine broccoli

Peulen

Peulen

Oost-Indische Kers

Oost-Indische Kers

Oost-Indische Kers

Oost-Indische Kers

Ananasaardbei

Ananasaardbei

Uitloper aardbei

Uitloper aardbei

Tagates

Tagates

Aardbei

Aardbei

Roos

Roos

Gele courgette

Gele courgette

Courgettebloem

Courgettebloem

Courgettes

Courgettes

Komkommer

Komkommer

Ronde courgette

Ronde courgette

Pompoen

Pompoen

Pompoen

Pompoen

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

Tomaat

20150619_113845 20150619_113858 20150619_113904 20150619_113908 20150619_113912

Hoe vlot het in jouw moestuin?

5 gedachtes over “Een eigen moestuin: gang van zaken

  1. natasasv zegt:

    Amai ziet er goed uit! Ik heb al een tijdje niet meer naar de precieze gang van zaken gevraagd, ik weet alleen dat alles goed gaat en dat alles mooi groeit 🙂 Ma bon, binnen een maand zal ik het zelf wel zien als ik terug thuis ben 🙂 Liefs! x

    Like

Geef een reactie

