Summer Bloggerswap België

Bloggerswap

Ik deed onlangs mee aan de Summer Bloggerswap georganiseerd via Facebook. Via Lootjestrekken.nl werd lukraak gekozen wie naar wie een pakketje mocht opsturen. Via de website kon je je verlanglijstje aanmaken, en ook via je blog kon de blogger die jou iets stuurt je wat beter leren kennen. Ben je benieuwd naar mijn pakketje?

Dichte doos

Het pakketje werd via Kiala bezorgd. Dit was toen ik het ging ophalen. Afgelopen zaterdag was dat! En ik moest nog wachten tot maandag. Spannend!!

Geopende doos

 

Eerst dacht ik om het pakketje ’s ochtends vroeg al te openen, maar ik wou er graag mijn tijd voor pakken. Toen ik ’s middags thuiskwam, waren mijn neefjes er, en de oudste wilde dolgraag helpen. Hier was hij enorm enthousiast om de enveloppe met mijn naam op open te doen. De gekkerd! Ik zei: “Ja maar, staat daar Florian op?” Hij is drie, dus lezen kan hij nog niet. Maar hij mocht het wel opendoen.3

Dit is wat erin stond. Zo ontzettend leuk! Al zal ik voor stap 3 wel eerst nog netjes moeten leggen denk ik. De vogels komen nog steeds ontzettend graag langs!Bloggerswap

 

En dit is wat er allemaal inzat! Leuke lampjes, leuke schaaltjes, leuke rietjes, leuke servetjes, een mooie jar, een ijsblokjesmaker. En bovenal: een leuk paar tuinhandschoenen!

Bedankt Eveline om me dit prachtige pakketje op te sturen. Ik vond dit enorm fijn!

Ben je benieuwd naar de andere pakketjes? Dit zijn alvast de links van de mensen die al een blog geschreven hebben:

Indien je graag meedoet, of liever eens aan snailmail doet, dan mag je dat altijd laten weten in de comments!

12 gedachtes over “Summer Bloggerswap België

  1. Isabelle zegt:

    Wat een leuk pakketje! Ziet er echt leuk uit en ik zie die picknick al helemaal voor me!
    En wij hebben ook last van de vogels, ze aten de sla, snijbiet, spinazie en de aardbeien op. Maar we hebben nu oude cd’s opgehangen en dat lijkt goed te werken!!

    Like

Geef een reactie

