Tag: Home sweet home

Tag home sweet home

Zie je de ruimte tussen de twee huizen? Daar komt ons huis!

Natasa van Time to Live heeft me onlangs genomineerd voor de “Home sweet Home”-tag. Deze werd bedacht door Simplynspecial. Ben je benieuwd wat deze tag inhoudt en wat mijn antwoorden zijn? Kijk dan even mee..

Als je aan thuis denkt, wat is het eerste dat in je opkomt?

Momenteel is mijn ‘thuis’ mijn ‘thuis’ nog niet. Gek hé. Maar ik woon nu met vriendlief in mijn bij mijn ouders, en toch ervaar ik dat hoe langer hoe minder als mijn thuis. Allicht omdat ik weet dat we binnenkort beginnen aan het bouwen van ons eigen huis, en ik dat meer als ‘thuis’ zal ervaren.

Wat is het fijnste plekje in je huis/kamer?

Momenteel kan ik erg genieten van in de zetel te hangen of gewoon van in bed te liggen. Een bad in huis hebben is ook wel erg zalig. Ik ben iemand die liever een bad neemt dan een douche.

Wat zou je willen veranderen aan je huis/kamer?

Aan dit huis wil ik niets veranderen, het is immers het huis van mijn ouders. Mijn eigen huis, dat is wat anders. Maar aangezien we dat bouwen, hoop ik niet dat ik iets wil veranderen.

Ben jij netjes of een rasechte rommelkont?

Ik ben toch wel een echte rommelkont. En hoewel ik vroeger dacht dat vriendlief heel netjes was, moet ik daar de laatste tijd toch enorm op terugkomen. Oeps!

Noem 1 ding wat je doet als je helemaal alleen thuis bent.

Euh. Niets speciaal eigenlijk. Moet dat dan? 😉

Noem vijf dingen die essentieel zijn voor je ultieme ‘thuisgevoel’.

Vriendlief bij me hebben, kunnen neerploffen in de zetel en me nergens iets van aantrekken, humeurig kunnen rondlopen (jup, soms ben ik humeurig), mijn eigen spullen rondom me hebben én niet hoeven te vragen of ik dit of dat mag drinken/eten.

Waar zie jij jezelf wonen over vijf jaar?

In mijn eigen zelfgebouwd (hum hum, door de aannemer gebouwd) huis. Ik kan niet wachten tot het zover is!

Natasa, bedankt om me te nomineren voor deze leuke tag. Ik nomineer niemand verder, maar wie wil mag altijd de vragen beantwoorden. Het zou dan heel lief zijn als je mij vermeld en Simplynspecial!

Geplaatst in: Tag

13 gedachtes over “Tag: Home sweet home

    • nickyswereld zegt:

      Ja, vorige week ben ik overgestapt! De overstap bevalt me heel goed! Ik heb er lang over getwijfeld, wat ik zou doen, en uiteindelijk besloot ik over te stappen met de artikels die het best bij Nicky van dit ogenblik passen. Dus recepten en dergelijke blijven op mijn Blogger staan. Ik had niet verwacht dat ik het zo aangenaam zou vinden. Misschien kan ik er wel eens iets over schrijven? 🙂

      Like

      • A CUP OF MEDICINE zegt:

        Dat kan je inderdaad altijd doen. Veel bloggers willen overstappen van Blogger naar WordPress, maar durven dit (nog) niet aan. Ik denk dat het altijd kan helpen om ervaringen van anderen te lezen!

        Like

  1. Beauty Koning zegt:

    Wat een leuke, maar ook persoonlijke tag! Ik ga deze van je overnemen Nick! 😀 Gaaf trouwens dat je je huis laat bouwen, that’s amazing! Ik herken het trouwens wel in je verhaal, want mijn zus had dat ook. Toen ze eenmaal huizen in het vizier had, wilde ze ook uit huis, maar dan duurde het proces, drie maanden ofzo, enorm lang. :’) Dus ik snap dat volkomen als je je huis laat bouwen, je wilt er nu eigenlijk al in, maar er is nog niks, haha! Ik ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien. 🙂

    Like

  2. natasasv zegt:

    Oh jee, ik loop zo achter met het lezen van blogs! Daarom dat ik deze nu pas lees. Dank je voor de vermelding en wat heb je hem leuk ingevuld! 🙂 En hopelijk zien we binnenkort een foto van een prachtig huisje tussen die 2 bestaande huisjes 😉 Liefs! x

    Like

Geef een reactie

