Een eigen moestuin: windmolentjes

Moestuin

Afgelopen weekend zijn we alweer weggeweest naar de moestuin. Zie je hierboven de drie kleuren aarde? Het ene is fijngemaakt, het andere is de vorige keer gespit, en het donkere is net gespit. Zie je het kleur? Ik heb de plastic tasjes om de vogels weg te houden, vervangen door windmolentjes. In principe voor kinderen, maar ik gebruik ze in onze moestuin!

Wat is er verder nog gebeurd? Ik heb 10 plantjes verbena, nog eens 3 campanula’s (prachtige planten!) en zus haar rozen geplant. Ook heb ik de lavendel en bieslook wat gezelschap gegeven van zwarte munt, chocolademunt en iets citroenachtig. Wat ben ik zoals gewoonlijk weer vergeten. Vriendlief heeft nog een deel omgespit, en we hebben ook gekeken waar we de serre gaan plaatsen. En wat vind je van onze bessen aan de kant van de beek? Het groeit enorm als je vergelijkt met vorig jaar! Ik kijk zo hard uit naar de zomer, maar dit is al een mooie beloning van onze werk.

Kolenplantjes Aardbeien Kruidenplaats Overzicht Overzicht Bloemenperk Bessenplaats Bessenplaats

Hoe verloopt het momenteel in jouw moestuin?

2 gedachtes over “Een eigen moestuin: windmolentjes

  1. natasasv zegt:

    Wat slim van die windmolentjes! En vooral: enorm vrolijk 🙂 Mijn moestuin is ondertussen compleet, met serre en alles gepland nog voor ik naar Belgie ben vertrokken. De mais is begonnen uit de grond te piepen, de tomaten en paprika’s in de serre zien er goed uit en de ajuin begint al wat te piepen 🙂 Dat is het laatste wat ik heb gezien voor ik ben vertrokken, de komende 2 maanden zal mijn ventje mij up-to-date houden via Skype over de stand van zaken 🙂 Liefs! x

    Like

Geef een reactie

