Terugblik doelen voor april + nieuwe doelen mei

Alweer een nieuwe maand, wat gaat het toch allemaal snel! Hoe zou het zijn met de doelen die ik mezelf opgelegd had voor april? πŸ™‚ Lees snel even mee!

  • Er zijn voor vriendlief. Dat is me wel goed gelukt denk ik. De ene moment wat beter dan de ander, maar we zijn de maand april doorgekomen zonder kleerscheuren!
  • Moestuin in orde brengen.Β Dat is min of meer in orde. Wat moet er nog gebeuren? Een klein deeltje omgespit, tomatenserre moet nog geplaatst worden, de plantjes zelf moeten nog geplant worden, … Werk genoeg dus!
  • Genieten van het leven. Zoals jullie konden zien in mijn maandoverzicht op Instagram is dat wel goed gelukt!
  • Sparen. Jup, dat lukt ook goed. En gisteren heb ik een nieuwe truc toegepast: het deel van de lening dat ik aflos heb ik meteen overgeschreven op een spaarrekening. Zo ben ik al min of meer gewoon aan het feit dat dat maandelijks van mijn rekening gaat, en het dus ‘onbereikbaar’ is voor mij.
  • Bloggen.Β Niet zo veel als ik zou willen, maar het voelt niet aan als een verplichting nu, en ik krijg best lieve reacties!
Voor de maand mei wil ik vooral verdergaan waar april gestopt is. Dus de moestuin verder in orde brengen, verder sparen en bloggen. En genieten van het leven. Als alles goed verloopt de komende maand, dan zouden ze zelfs begin juni beginnen bouwen. Iets om naar uit te kijken!!!
Hoe kijk jij terug op april?
9 gedachtes over “Terugblik doelen voor april + nieuwe doelen mei

  1. Elaintje zegt:

    Hoi Nicky, dit hoort helemaal niet onder deze post maar het lijkt alsof ik onder je volgende post niet kan reageren. De optie om een reactie achter te laten staat er niet bij. Of ik ben scheel?

    Like

Geef een reactie

