Wie kan mijn zus helpen?

Wie kan mij helpen?Na negen maand ben ik het beu om nog langer werkloos te zijn. Van het UZ heb ik toestemming…
Posted by Joke Boon on zaterdag 25 april 2015

Mijn zus vroeg me of ze mijn blog even kon gebruiken voor een persoonlijk bericht. Ze is namelijk dringend op zoek naar werk, want ze wordt gek thuis. Ter info heb ik haar originele Facebook-post ingesloten in mijn bericht, zodat jullie min of meer weten wat ze zelf verwacht.

Wie is mijn zus? Ze is een 21-jarige meid die na wat pech, opnieuw op zoek is naar werk. Het liefst zou ze in een warenhuis of beenhouwerij willen werken. Kassa-ervaring heeft ze nog niet, maar ze is altijd bereid om nieuwe taken aan te leren.

Omwille van haar gezondheidsredenen mag ze voorlopig nog maar 18 uur werken, maar op termijn zou ze graag weer fulltime willen werken. Met weekend- of avondwerk heeft ze geen probleem!

Ben jij iemand die haar kan helpen? Of ken je iemand die haar kan helpen? Reacties zijn steeds welkom, ik geef ze graag door.

Alvast bedankt!

Sharing is caring.

Geplaatst in: Zus

Een gedachte over “Wie kan mijn zus helpen?

Geef een reactie

