Snail mail: post van Eva!

De dag dat mijn schoonvader zijn hartstilstand kreeg, had ik ook net twee adressen gekregen om aan snailmail te doen. Mijn eerste briefje was dan ook een briefje naar Eva. Ik vond het persoonlijk niet zo bijzonder, want ik was een écht groentje, Vorige week mocht ik (na lang uitkijken naar de postbode) mijn eerste briefje ontvangen. Superleuk! De eer was aan Eva. Toevallig! Want ik had naar de twee adressen op hetzelfde ogenblik een briefje gestuurd.

Zoals je ziet heeft ze de saaie witte enveloppe, en het briefje zelf opgeleukt met washi-tape. Superleuk! En wat heeft ze een prachtig geschrift.
Toen ik de envelop voelde, dacht ik: wat een dikke envelop voor enkel een briefje. Maar er zat nog iets leuk bij: zaad voor wortelen! Wat leuk!
Om niet stil te vallen, heeft ze enkele vragen bedacht die ik in mijn volgende briefje naar haar kan gebruiken als leidraad. Wat een origineel idee! Ik ben inmiddels ook aan het nadenken of ik misschien zelf een leuke gadget mee kan opsturen.
Ik vind het zo geweldig om aan snail mail te doen! Heb je graag meedoen? Dan mag je me altijd een mailtje sturen.
5 gedachtes over “Snail mail: post van Eva!

Geef een reactie

