Een eigen moestuin: kolen- en tomatenplantjes

Het is alweer even geleden dat ik een verslagje schreef over hoe het gaat met de moestuin. Wel, hier is het vervolg!

Eerst en vooral hebben vriendlief en mijn papa afgelopen zondag (Pasen!) nog een deel van de moestuin omgespit. Ik had geen zin om al te raken, dus besloot ik dat maandag te doen. Maar niet na eerst even naar het tuincentrum te gaan. Daar kocht ik wat plantjes waar de katten hopelijk niet gek op zijn. (Ooievaarsbek, lavendel). Ook bracht ik wat kolenplantjes mee! Dit alles heb ik maandag geplant, en gisteren ging ik even kijken hoe het alweer gaat met de moestuin. Ook groeien mijn tomaten reuzegoed! Ik zal al eens moeten kijken of ik er geen moet dieven.

Foto’s heb ik ook genomen: kijk even mee. Kan jij raden wat je ziet op de foto’s? 🙂

12 gedachtes over “Een eigen moestuin: kolen- en tomatenplantjes

  1. Heidi vg zegt:

    Wat leuk zo een moestuintje. Doet me terug denken aan mijn kinderjaren dan had mijn vader ook een moestuin waar we der in mochten helpen.
    Hier is het jammer veel te klein om een moestuin te zetten.

    Like

  2. Keys of Anouk zegt:

    Ah, super leuk een eigen moestuintje! Bij ons thuis is daar helaas geen ruimte voor, maar bij mijn schoonouders gelukkig wel 🙂 Daar eten we regelmatig van de wortels uit de tuin, zo leuk! xo

    Like

  3. Nicky zegt:

    Een vierkante meter is al genoeg! Daar zijn zelfs speciaal handleidingen voor. Alles heeft te maken met hoe dicht je alles op elkaar zet, en wat je waar zet. En ook qua wisselteelt..

    Like

Geef een reactie

