Jij & ik – onze rugzakjes

Toen we elkaar leerden kennen, waren we allebei jong en onbezonnen. Jij bent wel 4,5 jaar ouder, maar toch had geen van ons beiden echt miserie gekend.

Jij was gezond, ik was gezond, onze families waren gezond. Geldzorgen of honger hadden we niet. Het enige wat we deden was vooruitkijken naar de toekomst.

Ik studeerde, jij werkte. En we zouden wel zien wat de toekomst bracht. Nu, inmiddels bijna 8 jaar later, hebben we heel wat meegemaakt.
Heel wat positieve zaken zoals 2 nichtjes, 2 neefjes, de bouw van ons huis, … en onze liefde tout court; maar helaas ook wat negatieve zaken zoals de ziektes van mijn zus en jouw vader.
Wat ik je wil zeggen is: ik zie je graag en ik wil er altijd zijn voor je. Ik hoop dat we samen onze rugzakjes nog veel mogen vullen met (vooral) positieve elementen.
Ik zie je graag,
Kus.

Nicky

11 gedachtes over “Jij & ik – onze rugzakjes

  1. Simone zegt:

    Mooi geschreven Nicky! Grappig, Mijn vriend en ik zijn ook bijna 8 jaar samen en je verhaal is heel herkenbaar ook. Zoveel kan er gebeuren, maar de liefde groeit mee.

    Like

  2. marielou zegt:

    Heel mooi geschreven Nicky , ik wens jullie nog oneindig vele jaren van geluk en dat al jullie wensen waarheid mogen worden . Liefde en gezondheid is de grootste rijkdom die een mens kan hebben !

    Like

  3. jonas zegt:

    Al hoeft een tekst voor mij niet want de echtheid zit hem in daden die dagen kleur brengen. De kleuren van een bos bloemen die je graag hebt zoals ik u heb elke nacht in mijn armen. Houden van elkander.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

