Terugblik op mijn doelen voor maart & doelen voor april!

Hoe zou het verlopen zijn met mijn doelen die ik mezelf opgesteld had? Sparen, lening aangaan, genieten van het leven, bloggen, … En welke doelen zou ik mezelf deze maand opleggen? Lees even mee!


Laten we eerst beginnen met de terugblik op mijn doelen voor maart:

  • Sparen. Dat viel al bij al goed mee! Ik heb niet gigantisch veel gekocht afgelopen maand.
  • 40DagenVasten volbrengen. Dat is niet goedgekomen. Ik schaam me hier niet om, maar ik vind het wel zonde dat het niet gelukt is. Ik heb het opgegeven zo’n drie weken geleden, toen mijn schoonvader in het ziekenhuis terecht kwam. De dagen waren zo raar, dat ik dus wel gezondigd heb. Nadien vond ik het de moeite niet meer om opnieuw te beginnen. Jammer wel.
  • Lening aangaan. Die is in orde! Het is te zeggen: via mail hebben we goedkeuring, nu nog de hele paperassenwinkel in orde brengen. Jieha!
  • Oor laten genezen. Dat zou nu in orde moeten zijn..
  • Genieten van het leven. Dat is min of meer gelukt. Het is moeilijk om te genieten van het leven als je hele wereld overhoop gehaald wordt, maar toch..
  • Zaailingen goed verzorgen. Wat een prachtige plantjes zijn het inmiddels!
  • Bloggen. Een iets mindere frequentie, en meer zo’n “alles mag, niet moet”-mentaliteit heb ik nu, en dit bevalt me nog beter dan op dinsdag dit, op woensdag dat, op donderdag zo..

En dan nu de doelen voor april! Ik vind het moeilijk om er op te stellen, want wat wil ik bereiken deze maand?
  • Er zijn voor vriendlief. Vriendlief gaat een enorm moeilijke tijd door, en ik wil er graag zijn voor hem. Ik weet dat ik ook maar een mens ben, en toch wil ik hem graag steunen bij alles wat er gebeurt!
  • Moestuin in orde brengen. Dit is iets wat vriendlief en ik samen moeten doen. Hij doet namelijk het spitwerk, en ik het ‘fijnere’ werk.
  • Genieten van het leven. Of het op zijn minst proberen.
  • Sparen. Zolang er geen effectieve bouwkost is, zijn alle centen mooi meegenomen!
  • Bloggen. Because I like it!
Hoe verliepen je doelen van maart? Heb jij doelen voor april?
6 gedachtes over “Terugblik op mijn doelen voor maart & doelen voor april!

  1. Simovic-Vuceljic Natasa zegt:

    Altijd fijn om zo'n recap van de afgelopen maand te lezen en nieuwe doelen te maken 🙂 Ik heb niet echt doelen per maand, ik maak gewoon doelen die in een bepaalde tijdsperiode hopelijk worden volgebracht 🙂 Mijn doelen? Mijn gezondheid opnieuw tip top in orde krijgen, niet meer compleet gestresseerd raken, meer nieuwe blogideeen gaan verzinnen, mijn bar UITEINDELIJK plaatsen in huis, mijn moestuin planten en sparen sparen sparen voor een boel nieuwe projecten in huis 🙂 Veel succes met je nieuwe doelen! Liefs! x

    Like

Geef een reactie

