4 grappen die ik al meegemaakt heb op 1 april

1 aprilgrap

In 1508 werd er al gesproken over 1 aprilgrappen, en ook vandaag is het weer van dat! Ik dacht: laat ik je even vertellen welke 4 grappen ik al meegemaakt heb!

Drinkbakjes voor vissen

Dit is een mopje van mijn familie. Het is een klassieker dat iemand vraagt aan iemand anders om een drinkbakje voor de vissen te halen in de winkel. “Want die beestjes hebben dorst.”

“Ik ben zwanger.”

Het moet een mopje van een collega geweest zijn, ze maakte de helft van het winkelpersoneel wijs dat ze zwanger was. De andere helft wist van niets, dat was reden genoeg om door te hebben dat het een mopje was.

“Ik heb ander werk.”

Diezelfde collega, vorig jaar! Ik stond op de ladder, zij op de grond. Heel serieus zei ze: “ik moet iets zeggen. Het is mijn laatste werkweek hier.” Ik viel bijna van de ladder, en zij kwam bijna niet meer bij van het lachen! Wacht tot ze ooit iets serieus moet vertellen, na al haar 1 aprilgrappen gelooft niemand haar nog.

Ik schrijf een boek

Vandaag nog. Dina post een blogpost om dit te melden. Onderaan schrijft ze: “1 aprilgrap!” Haha. 🙂 Hier is de post.
Ongetwijfeld heb ik nog vélé meer grappen meegemaakt, maar dit zijn toch wel de drie grappen die me bijblijven.
Welke 1 aprilgrap heb jij al meegemaakt?
10 gedachtes over “4 grappen die ik al meegemaakt heb op 1 april

  1. Cynthiiaa zegt:

    Haha, geweldig! Dat zijn leuke grappen die harmless zijn. 🙂 Wel gevaarlijk op de ladder, haha! Daredevil. Ik heb geen 1 april grap meegemaakt, de dag was zo druk en chaotisch, dat ik alles heb gemist, echt erg. :')

    Like

  2. Simovic-Vuceljic Natasa zegt:

    Wat een leuke grappen! De “Ik ben zwanger” grap is eentje die ik zelf al heb gebruikt 🙂 Welke blijft me bij? In het 5de middelbaar, toen we met een groepje hadden afgesproken om op rugzakken van random medeleerlingen aprilvissen te plakken 🙂 Laten we zeggen dat we ons geweldig hiermee hebben geamuseerd 😀 Liefs! x

    Like

Geef een reactie

