Een eigen moestuin: tomaten en omspitten

Tomaten 8 maart
Even een update over onze moestuin. De tomatenplanten zijn gekiemd, en aan het uitgroeien tot mooie planten. Afgelopen week heb ik ze zelfs verpoot, zodat er maar 1 plantje per rolletje is. Ook heeft vriendlief zondag al een stukje van de moestuin omgespit. Ik kijk er al naar uit om het te gaan beplanten! Ik heb enkele foto’s, kijk je even mee?
Bovenstaande foto is genomen op 8 maart.

Tomaten 9 maart
Tomaten op 9 maart. Ze groeien echt razendsnel!Β 

Narcissen
Bloemenperkje! Narcissen.

Narcis
Nog een narcis. Wat een mooie bloem is dat toch?!

Een of andere bloembol die uitkomt.

En nog een bloembol die uitkomt.

Narcissen in de zon!

Citroenmelisse die overwinterd en kortgewiekt is. Vriendlief heeft er netjes rond gespit.

Tomaten 23 maart
Tomatenplanten op maandag 23 maart, elk apart in een wc-rolletje. Dit is nog niet eens de helft van wat ik heb!

Zie je welk stuk hij omgespit heeft? πŸ™‚

En ik heb het maandag wat fijner geharkt. Niet tΓ© fijn, dat komt later nog!

9 gedachtes over “Een eigen moestuin: tomaten en omspitten

  1. Nicky zegt:

    Veel hangt af van de temperatuur, het licht en het water dat ze krijgen. En soms is het beter wat trager groeiende plantjes te hebben, dan snel groeiende planten die het buiten niet overleven! πŸ™‚

    Like

  2. Simovic-Vuceljic Natasa zegt:

    Wat groeien je tomatenplantjes goed! πŸ˜€ Daar gaan een hoop lekkere tomaten van komen πŸ˜‰ Ik ben van plan om kropsla te planten in emmertjes, ik ben het beu om ze te kopen en het weer laat nog niet echt toe om ze buiten te planten πŸ™‚ Dus hebben we de ideale oplossing: op de bovenverdieping is het net warm genoeg en komt er veel licht binnen dus zetten we ze daar πŸ™‚ Ik ben eens benieuwd wat daarvan gaat komen πŸ˜€ Liefs! x

    Like

Geef een reactie

