Liebster Award

Anderhalve week geleden kreeg ik een reactie van Amanda dat ze me genomineerd had voor de Liebster Award, wat fijn! De Liebster Award is een award die wordt doorgegeven tussen bloggers met niet zo héél veel volgers, met de bedoeling om nieuwe blogs te ontdekken, en ook waardering te krijgen. Het is de bedoeling dat ik de elf vragen van Amanda beantwoord, zelf elf vragen bedenk, en vervolgens elf bloggers nomineer en op de hoogte breng.

Regels

  • Bedank diegene door wie genomineerd bent, en link deze persoon. (Check!)
  • Beantwoord de elf vragen die je zijn gegeven.
  • Nomineer elf andere bloggers met 200 of minder volgers.
  • Verzin elf vragen voor de personen die jij nomineert.
  • Stel iedere genomineerde op de hoogte.

Mijn vragen

Wat was de naam van je eerste huisdier?

Ikzelf heb maar 1 huisdier gehad, Bobke! Bobke was een boxer en is elf jaar bij ons geweest. Ze is in juni drie jaar geleden overleden. Bobke was een hond waar je alles mee kon doen. Ik mis ze soms nog enorm!

Waar ben je het meest trots op?

Op alles wat ik tot nu toe al bereikt heb. Zowel professioneel als privé. En op mijn relatie met vriendlief. Ja, dat misschien nog het meeste! Het is niet de gemakkelijkste relatie, maar ze is het wel zeker meer dan waard! Afgelopen week is nog maar eens gebleken dat wij echt voor elkaar gemaakt zijn.

Hoe zou je hebben geheten als je van het andere geslacht was?

Volgens mijn ouders zou het net hetzelfde geweest zijn.

Wat is je favoriete stad in Nederland?

Euh, zoveel ben ik nog niet in Nederland geweest. België heeft ook nog wel wat geheimen voor me die ik eerst wil ontdekken eer ik uitwijk naar andere landen. Wel zijn vriendlief en ik ooit gaan shoppen in Breda, en dat was leuk!

Welk land, waar je nog nooit bent geweest, wil je graag bezoeken?

Ik zou graag eens naar Italië willen gaan. Of Griekenland. Beide twee landen met heel veel bezienswaardigheden.

Over welk onderwerp blog je het liefst?

Persoonlijke zaken, maar ook over de moestuin of het bouwen. Eigenlijk zie ik mijn blog meer als een uitlaatklep dan wat anders. Ik post dan ook vaak zaken waar ik effectief over nadenk die dagen..

Wie zou je wel voor een dag willen zijn?

Een persoon die aan het hoofd staat van een land of een groot bedrijf. Want iedereen kan er wel over zeuren dat die veel geld verdient en weinig doet enz, maar ik verwacht dat er meer bij komt kijken dan de meeste (willen) zien. Een dag meevolgen zou al volstaan denk ik.

Waar kijk je momenteel erg naar uit?

Op bezoek gaan bij mijn schoonvader! En de bouw van ons huis natuurlijk. Ik kijk echt uit naar het moment waarop ik mijn eigen voordeur kan opendoen, en kan zeggen: “kom binnen”. Het lijkt me zo zalig dat te kunnen doen!

Wat is je favoriete gezelschapsspel?

Monopolie, al win ik zelden. En al helemaal niet als vriendlief meespeelt, want die wint altijd. Hoe hij het doet, ik weet het niet!

Wat hoop je dit jaar te bereiken?

Het bouwen en settelen van en in ons eigen huis. Verder hoop ik dat we al genoeg miserie gekend hebben, en dat we mogen genieten van de mooie dingen in het leven.

Lees je liever een boek of kijk je liever de boekverfilming?

Vroeger zou ik gezegd hebben: boek! Maar nu twijfel ik.. Want dikwijls kom ik er gewoon niet toe om een boek uit te lezen, dus dan is een verfilming wel handig…

Mijn vragen

  1. Wat is je meest persoonlijke blogpost die je ooit geschreven hebt?
  2. Wat is je meest populaire blogpost ooit?
  3. Ben je al in België geweest, zo ja, wat is je favoriete stad?
  4. Welk beroep oefen je uit of wil je uitoefenen?
  5. Vanwaar heb je het idee om te starten met bloggen?
  6. Welke onderwerpen lees je zelf het liefst op andere blogs?
  7. Hoeveel tijd per week spendeer je gemiddeld aan het lezen van andere blogs?
  8. Geef jij graag reacties, of liever niet?
  9. Zou jij een blogpost publiceren, waar je zelf niet achter staat?
  10. Wat wil je bereiken met je blog?
  11. Ben je blij dat ik je genomineerd heb voor deze Liebster Award?

Mijn genomineerden:

Geplaatst in: Blog

18 gedachtes over “Liebster Award

  1. Simovic-Vuceljic Natasa zegt:

    Gefelicteerd met je nominatie, wat een leuke antwoorden heb je gegeven 🙂 Ik heb bij enkele toch wel even geglimlacht en bij 1 antwoord dacht ik dat het uit mijn mond kwam 😀
    Een GIGANTISCHE dank u voor de nominatie, echt superlief van je! Ik ga er zo snel mogelijk werk van maken om deze post online te krijgen 🙂 Liefs! x

    Like

  2. Xaviera zegt:

    Wat een leuke antwoorden heb je gegeven! Ik ben nog nooit in Breda geweest, maar het lijkt mij een hele mooie stad. Veel plezier met het settelen in jullie nieuwe huis! Dankjewel voor de nominatie, echt heel lief van je. Ik heb de Liebster Award al eens gehad en ingevuld op mijn blog, dus deze sla ik even over maar ik waardeer het enorm dat je mij hebt genomineerd. 🙂

    Like

  3. Nicky zegt:

    Wat lief, bedankt voor de nominatie!
    Leuke antwoorden heb je gegeven en wat mooi dat je zo trots bent op je relatie. Het moment waarop je voor het eerst je eigen voordeur open kan doen lijkt me ook echt heerlijk 🙂

    Like

Geef een reactie

