Review: Groente uit eigen tuin (jaarplanner) – Carol Klein

“Nicky, de collega’s van nonfood hebben een heel leuk boek i.v.m. tuinieren binnen. Volgens hen is het echt iets voor jou!”.. Héhé, die attente collega’s! Ik moest en ik zou eens kijken, en ik besloot hem meteen mee te nemen. Het gaat over een jaarplanner en als ik dit nu eens een jaar lang gebruik, dan kan ik volgend jaar de klanten mee adviseren. Maar even een korte blik in het boek..

Een veelbelovende achterkant..

De inhoud. Per maand, met informatie van een groente van de maand, en een recept van de maand. Hé, handig! Zo weet je welke groente een seizoensgroente is..

Mooi!

Per week van de maand heb je een notitiepagina. 1 pagina. Ik denk dat je in de wintermaanden daar absoluut voldoende plaats hebt, maar als het hoogzomer en hoogseizoen in de moestuin is, dan kan het wel eens klein schrijven worden!

Tips over wat je best doet in een bepaalde maand..

Verder staat er ook nog een zaai- en oogsttabel in, en een overzicht van wat je kan verwachten qua opbrengst.
Ik heb het boek pas in februari gekocht, dus ik zit een beetje achter met het bijhouden. Nu ja, in januari heb ik niets gedaan in de moestuin.. Ik ben vast en zeker van plan dit boek een jaar lang te gebruiken. Het boek heeft ook een heel handig lintje, zodat je je niets telkens verloren hoeft te bladeren.
Het boek heb ik gekocht bij Colruyt, en kostte me €16,99
Heb jij dit boek?
5 gedachtes over “Review: Groente uit eigen tuin (jaarplanner) – Carol Klein

Geef een reactie

