Project Blogboek: De laatste keren

Na #PlukhetGeluk is het tijd voor een ander project, Project Blogboek! De bedoeling is dat er iedere week een blogidee vanuit het Blogboek (Kelly Deriemaeker) online komt. Deze week is het “de laatste keren”. De laatste keer dat ik moest huilen, het laatste gerecht dat ik klaarmaakte, het laatste boek dat ik las, de laatste site die ik bezocht, het laatste waar ik trots op was.

De laatste keer dat ik moest huilen

Ik kan nu wel huilen! Ik heb verschrikkelijk veel oorpijn, ondanks de medicatie die ik nu neem. Ik zou best wel kunnen huilen van onmacht en pijn.
De laatste keer dat ik effectief huilde.. Euhm.. Ik heb lang zitten huilen in de auto om alles wat er deze zomer gebeurd is (link). Dus, de laatste keer moet de laatste keer geweest zijn dat ik niet meer huilde om de bijzondere boodschap in een of ander liedje op de radio.

Het laatste gerecht dat ik klaarmaakte

Tagliatelli met scampi in de currymarinade! Ik had dit eens klaargemaakt als degustatie op het werk, en ze wilden het hier thuis ook eens eten. Vandaar dat ik dat klaargemaakt heb. Dat was trouwens gisteravond.

Het laatste boek dat ik las

Het laatste leesboek dat ik las was Divergent van Veronica Roth. Ik had ooit een trailer gezien van de film, en heb de film ook gekocht. Zusjelief heeft het boek gekocht, en nu ben ik dat aan het lezen. Ik moet wel bekennen: ik ben er lang over aan het doen!
Verder heb ik ook nog mijn Jaarplanner van de moestuin (morgen meer hierover), en mijn Blogboek en How blogs work gelezen..

De laatste site die ik bezocht

Facebook! Ik had de meldingen weggeklikt op mijn gsm, en ik was nu toch wel eens benieuwd wat er eigenlijk op gekomen was. Niets bijzonders.

Het laatste waar ik trots op was

Vriendlief. Dat hij eerlijk voor zijn mening durft uit te komen, en zijn standpunt ook verdedigt. Hij is niet iemand die zich zal laten doen, om bij de groep te horen. Daar ben ik best wel trots op, ja!
Wat was bij jou het laatste dat je deed?
11 gedachtes over “Project Blogboek: De laatste keren

Geef een reactie

