Review: How blogs work – Stephanie Duval

Terwijl ik het vorige week had over het Blogboek van Kelly Deriemaeker wil ik het nu even hebben over How blogs work Van Stephanie Duval.

In grote lijnen staat er quasi hetzelfde in. Alleen anders benaderd. De schrijver heeft per hoofdstuk (7) een interview met twee bloggers (14 in totaal). Dit geeft het boek een unieke toets. Ook staan er her en der “insider’s tips” én heel fijne kanttekeningen.

Dit boek ‘lees’ ik op dezelfde manier als het Blogboek. Naar mijn dunken heb je met deze twee boeken een heel mooie handleiding over wat bloggen is, hoe het werkt, hoe je het kan optimaliseren, … Het ene boek kan het andere goed aanvullen.
Ik heb dit boek ook gekocht bij Standaard Boekhandel en kostte €19,99. Als ik een budget had van €30 dan zou ik voor How blogs work kiezen. Waarom? Omdat het, denk ik, net iets informatiever is dan het Blogboek. Al tippen ze alletwee aan elkaar.
Heb jij dit boek? Wat vind jij ervan?

Geef een reactie

