#PlukhetGeluk Project week 5: Durven, dromen, doen!

De laatste #PlukhetGeluk van het project. Persoonlijk vond ik deze het moeilijkste om te doen. Want waar droom ik van?

Eerlijk gezegd reiken mijn dromen niet verder dan 2015.. Ik hoop in december te kunnen terugblikken een mooi verloop van de bouw van ons huis. Ook hoop ik dat ik me nog steeds goed voel in wat ik doe op professioneel vlak. Qua blog hoop ik dat ik de trend van afgelopen weken kan aanhouden, zodat mijn blog nog iets meer kan uitgroeien. Al vind ik hem goed zoals hij is momenteel, groeien is altijd welkom!

Heb ik dan niet zoals sommigen een bucket-list? Een lijst met dingen die je zeker in je leven gedaan moet hebben. Nee, dat heb ik niet. Als ik ergens nood aan heb, dan doe ik het gewoon. Ik wil simpelweg leven met de volgende gedachte: als ik morgen sterf, dan heb ik gedaan in het leven wat ik wou doen. En dan zou ik niet graag zo nog een hele bucket-list in het achterhoofd hebben. Genieten van het leven doe je hier en nu. Van zowel grote, maar ook zeer belangrijk van kleine dingen. Dromen heeft iedereen, maar mijn dromen zijn niet echt veel bijzonder. Mijn enige droom die ik echt heb is gelukkig in het leven staan, omringd met mensen die ik graag zie, en die mij graag zien.

Heb jij dromen? Waar droom jij weleens van?

4 gedachtes over “#PlukhetGeluk Project week 5: Durven, dromen, doen!

  1. Sas zegt:

    Wat is dit een erg mooie gedachte zeg!

    Ik wil je bedanken voor je super toffe invulling en de deelname aan dit project!<3 Laten we met z'n alle ons eigen gras groen houden

    Like

Geef een reactie

