Mijn favoriete activiteiten tijdens mijn vrije tijd

Zoals jullie wel weten werk ik voltijds. De ene week werk ik 36 uur, de andere week gemakkelijk 40 uur. Mijn uren zijn ook ontzettend variërend. Net zoals iedereen heb ik dus ook even tijd nodig om me te ontspannen. Vandaag laat ik jullie zien op welke manieren ik dat doe. Kijk je mee?

Sims

Sims speel ik al jarenlang heel graag. Nu ik wat ouder ben speel ik het nog steeds niet dagelijks, maar soms kan ik me echt niet houden en dan moet spelletje opgestart worden!

Wandelen

Wandelen deed ik al van kleins af. Van en naar school. nog steeds wandel ik graag. Als het gesneeuwd heeft, dan zit ik er absoluut niet mee in om te voet naar het werk te gaan!

Geocaching

Oftewel: schattentocht. Dit doe ik heel graag met vriendlief erbij. Wij tweetjes, de gps en de natuur. Zalig! Heerlijk ontspannen.

Lezen

De laatste tijd iets minder. Het is te zeggen: veel minder. Sinds vriendlief en ik samenwonen, staat hij erop dat ik niet meer lees voor we gaan slapen. Terwijl dat net mijn gewoonte was! Ergens vind ik het wel jammer. En later gaan slapen geen optie want wij vallen graag samen in slaap.

Moestuin

Werken in de moestuin. Even alleen op de aardbol zijn. Heerlijk genieten is dit.

Bloggen

Jup jup, een van mijn hobby’s is bloggen, maar dat had je nog niet door denk ik.. (Knipoog!)

Tijdschriften

Tijdschriften lezen met een koffie erbij. Heerlijk genieten. Ik heb een abonnement op Flair en Flow. Heel soms koop ik eens een Happinnez of een ander tijdschrift. Tijdschriften lees ik ook graag in bed.

Wat zijn jouw favoriete activiteiten in je vrije tijd?

2 gedachtes over “Mijn favoriete activiteiten tijdens mijn vrije tijd

Geef een reactie

