#PlukhetGeluk Project Week 4: mijn grootste glimlach

Meer info over dit project vind je hier. Deze week vertel ik je over mijn grootste glimlach!

Persoonlijk vind ik dit een moeilijke. Want ik heb in mijn leven al heel wat momenten gehad waarop ik groot glimlachte:

  • De dag dat ik hoorde dat ik afstudeerde. Ik sprong als het ware de trap af naar mijn beneden om mijn ouders het grote nieuws te vertellen.
  • 7 jaar samenzijn met vriendlief, dat was ook een gebeurtenis die een glimlach op mijn gezicht toverde.
  • Mijn 23ste verjaardag. Gewoon, omdat ik het fijn vond dat ik mocht verjaren.
  • De bouwvergunning die we kregen.
  • Gezellig samen op café zitten met vriendlief, en ons amuseren. Of gewoon gezellig zitten ‘meekelen‘ in de auto met mijn cd’s.
  • Horen dat ons nichtje Anya geboren was
  • Mijn oudste neefje dat de hand van mijn jongste neefje vastneemt en zo samen op wandel gaan.
  • Heel veel fijne momenten met mijn neefjes. Volgens mij beseffen ze niet eens wat voor een invloed ze hebben op andermans leven.
  • Toen een collega kwam vertellen dat ze gepromoveerd werd. Ik weet niet wie er gelukkiger was, want ik gun het haar van harte!
  • Mooie, fijne momentjes aan de kassa waarbij ik besef dat ik blij ben met wat ik doe.
  • Dat ene koppeltje zien en weten dat ze nog steeds zorg dragen voor elkaar.
Wanneer toonde jij je grootste glimlach? Of wat doet je glimlachen?
4 gedachtes over “#PlukhetGeluk Project Week 4: mijn grootste glimlach

  1. Dascha Boonstra zegt:

    Leuk om te lezen! Ik hoop dat puntje 1 bij jou over een half jaar ook bij mij gebeurt. Ben nu bezig met afstuderen! Ik heb ook veel glimlach momentjes, eigenlijk te veel om op te noemen.. Zo word ik blij als ik familie, vrienden weer zie. En ik word al helemaal gelukkig als mijn katje mij iedere ochtend begroet en kopjes geeft.

    xoxo
    http://www.its-dash.com

    Like

Geef een reactie

