#PlukhetGeluk Project Week 3: mensen in het zonnetje

Meer info over dit project vind je hier. Deze week zet ik enkele mensen rondom me in de bloemetjes. Mensen die stuk voor stuk belangrijk zijn voor me!

Vriendlief

Vriendlief en ik zijn al sinds 13 juli 2007 samen, en we hebben al heel wat meegemaakt. Hij is er steeds voor me, en kent me als geen ander. Ik zie hem met de dag liever, en ik ben blij met wat we nu hebben. Binnenkort start onze bouw, en ik hoop dat het alleen maar beter loopt tussen ons.
I love you. 

Zussie

Zus, je weet dat ik je niet kan missen. Dat ik alles zou doen om ervoor te zorgen dat je nog wat bij ons blijft. We waren vroeger hecht, dat is even onderbroken geweest, maar nu zijn we mogelijks nog hechter dan vroeger. Ik zie je als een zus, maar ook als een goede vriendin.
Zoals we soms al eens zeggen tegen elkaar: ik zie je graag!

Familie

Zo belangrijk, mijn familie. Mijn broer, mijn schoonzus, mijn twee neefjes, mijn ouders, mijn grootouders, … Maar ook mijn schoonfamilie. Allemaal zijn we er voor elkaar. Dat is mooi. Ook jullie bedankt voor een deel uit te maken van mijn leven!

Collega’s

Mijn collega’s.. Tjah, ze hebben afgelopen zomer wel wat betekend voor me. Bedankt hiervoor!
Zijn er mensen die jij in de bloemetjes wilt zetten?
2 gedachtes over “#PlukhetGeluk Project Week 3: mensen in het zonnetje

Geef een reactie

