Doelen voor februari

Een nieuwe maand, hernieuwde doelen. Even terugblikken op de doelen van januari.

  • Genieten van mijn verlof. Dat is echt gelukt. Alle dagen uitslapen, sommige dagen lekker niets doen, Sims spelen, bloggen, … Geweldig!
  • Sparen. Dat ging iets moeilijker.. Ik heb werkbroeken gekocht, de herstelling aan mijn auto kostte een flinke cent, her en der iets van make up of verzorging, …
  • Voorzaaien. Eigenlijk viel mijn verlof te vroeg om deftig voor te zaaien..
Mijn doelen van februari dan:
  • Ruwbouwaannemer kiezen. Jaja, we hebben enkele offertes gekregen, en daaruit moeten we een aannemer kiezen met wie we in zee willen gaan. Momenteel hebben we nog niet echt een voorkeur.. Eerst even kijken naar enkele huizen die ze plaatsen.
  • Sparen. Alweer! Ja, maar het is belangrijk. Hoe meer we nu sparen, hoe makkelijker we het hebben als we echt bouwen..
  • Genieten van het leven. Dat mag absoluut niet vergeten worden!
  • Verjaardag vieren van zus. Jieha!
  • Voorzaaien. Eind februari is geschikter om voor te zaaien. Dan zaai ik écht voor!
Heb jij doelen voor februari? Zoja, welke?
4 gedachtes over “Doelen voor februari

  1. Marieke zegt:

    Je hebt zo te zien een hoop leuke (en ook spannende!) dingen in het vooruitzicht als je die doelen allemaal behaalt! Een ruwbouwaannemer kiezen lijkt me echt spannend.. ik hoop dat jullie een goede keuze aan kunnen nemen

    Mijn doelen voor februari… Hmmm, ik ga een paar hele leuke dingen doen (concerten bezoeken, en ik mag een van m'n favoriete bands -ooit- interviewen) dus het is wel een 'doel' van me om daar in ieder geval genoeg energie voor te hebben! Daarnaast, en boven alles is mijn grote doel deze maand om de knoop door te hakken m.b.t. welke opleiding of welk werk/leertraject ik in wil stappen om mijn droombaan te kunnen realiseren! 🙂

    Like

  2. Nicky zegt:

    Een collega van me die ook gebouwd heeft zei vandaag: nog nooit in mijn leven heb ik zo hard het gevoel gehad dat ik meteen juist moest kiezen, als bij het bouwen van mijn huis. Hij heeft gelijk!
    Oh, wat spannend! Een van je favoriete band ooit! Ik ben benieuwd wat er nog allemaal op je pad komt!

    Like

  3. Joolzz zegt:

    Ja!
    * Vaker hier komen om te lezen! (Moet lukken, want ik denk dat ik het leuk ga vinden)
    * een nieuw boek uitlezen (op zich al een uitdaging, gezien het gebrek aan tijd en de korte maand! 😁)
    * Veel schrijven! (Móet lukken!)
    😉

    Like

Geef een reactie

