#PlukHetGeluk Project Week 2: fotocollage

Van links naar rechts.
Eerste rij.
Foto 1: samen gaan fietsen, heerlijk! Genieten van het zonnetje, en van elkaar.
Foto 2: genomen terwijl ik bob was. Vriendlief houdt ervan dat ik lach. Ik stiekem ook wel hoor! 😀
Foto 3: wij twee’tjes en de moestuin. Met het zonnetje op ons bolletje. Heerlijk!
Tweede rij:
Foto 1: ik had haar een dame blanche beloofd.. Het was heerlijkste dame blanche ever! Een weekend ook om nooit meer te vergeten!

Foto 2: mijn verjaardag. Zus aan het lachen, en wij allemaal heel gelukkig dat ze deel mag uitmaken van mijn verjaardagsfeestje. Ook de kids waren erbij!
Foto 3: samen iets drinken in een kapel dat omgebouwd is tot café. Charme!

Heb jij meegedaan met het project? Ook deze week?

4 gedachtes over “#PlukHetGeluk Project Week 2: fotocollage

Geef een reactie

