Een eigen moestuin: moestuin 2.0

Het was sterker dan mezelf, maar afgelopen maandag moest en zou ik eens naar de moestuin gaan kijken. Niet voor niets natuurlijk, want ik was benieuwd hoe het de moestuin verging na de vochtige periode die we doormaken. Kijk je even mee?
De beek! Terwijl ze meestal droog ligt, is ze nu toch wel vrij breed.. Je merkt het vanaf de plaats waar de magnolia staat dat de grond zompig is.

Onze frambozen. Echt gezond zien ze er niet uit. In het voorjaar moeten ze gesnoeid worden, en dan zullen ze zich vanzelf wel herstellen. Hoop ik.

Kapot gevroren moestuin…

Leeg.. Vol mulch, wat allemaal goed aan het verteren is..

Mijn voet stond er even. En zie wat voor een plas ik al gemaakt heb!

Onze composthoop. Het is de bedoeling dat hij verhuisd, op die moment gaan we hem dan ook ‘keren’.

Discussie thuis. Is dit onkruid, of zijn dit bloembollen die uitkomen? Mijn gevoel zegt me dat het de bloembollen al zijn.. Wat denk jij?

2 gedachtes over “Een eigen moestuin: moestuin 2.0

Geef een reactie

