Doelen voor januari

Geen doelen voor het gehele, maar wél doelen voor januari. In januari wil ik graag dit ‘bereiken’:

  • Genieten van mijn verlof. Volgende week heb ik verlof, en wat kijk ik ernaar uit om uit te slapen, lekker mijn ding te doen, …
  • Sparen. Iets wat ik eerder al had gezegd, wat ik ook al een tijdje doe, maar wat ik ook deze maand graag wil doen. Momenteel is mijn auto wel binnen voor herstelling en ik heb nog geen flauw idee wat het me gaat kosten, maar ik hoop in ieder geval toch nog wat te kunnen sparen voor ons huis.j
  • Voorzaaien. Ik wil ook dit jaar een moestuin. En ja, sommige groenten kan je in januari al voorzaaien binnen. Men neme een leeg rolletje van toiletpapier, wat potgrond, zaad.. En we beginnen eraan! Spannend hé? 😉
Allemaal realistische, simpele doelen. Heb jij doelen voor januari?
Ik weet dat ik enige tijd geleden ook al eens doelen opgemaakt heb. Die maand is er heel wat gebeurd, en had ik niet echt behoefte om dit allemaal te delen. Ik hoop dat ik van de doelen van januari wél een terugblik kan maken. Een nieuw jaar, een nieuw begin!
Een gedachte over “Doelen voor januari

Geef een reactie

