Een eigen moestuin.. #18: Zonnebloemen, paprika

Wegens hoofdpijn bij mezelf, geen geocaching, maar wel een tripje richting de moestuin. Vriendlief wou de tomatenserre meenemen en de paprikaplant beschermen tegen de winter.

Nu was hij zijn meter vergeten, waardoor de tomatenserre nog even blijft staan. Hij wilt graag voor volgende zomer een nieuw houten frame maken, zodat we de doek nog kunnen hergebruiken.

Ik heb enkele foto’s genomen. Kijk even mee.

Een nieuwe bloemkool! Deze keer wel vlug genoeg opgemerkt, en ook meteen afgedekt.. Hopelijk zit het blad nu steviger en blijft het zitten.

De uitgegraven plant. Hij heeft dorst! Thuisgekomen heb ik hem meteen ondergedompeld.

Zie je wat er gebeurd is? De zonnebloemen zijn allemaal uitgedaan. Ik vond dit overigens een rare foto, aangezien mijn camera scherp stelde op de pompoenplant, en niet op mijn citroenachtige plant.

De andere kant..

Vriendlief heeft ook het bord dat al een maand weg mocht, eindelijk weg gedaan. nu zie je weer het hele stuk, en zijn onze namen niet meer zo openbaar. šŸ˜‰

Geef een reactie

