Vijfde brief aan mijn zus.

Lieve zus,

Je bent nu al een week uit het ziekenhuis! Thank God for that! En wat ben ik blij dat je gewoon hier in de zetel kan luieren, Sims 4 spelen, tv kijken..
Je zei me deze week dat je sneller bang bent dan vroeger van soms stomme dingen. Wel, deze spreuk heb ik gevonden die zeer toepasselijk is voor ons:

“Als voor je kijken je bang maakt,
Als achter je kijken je triest maakt,
Kijk dan naast je.
Daar sta ik.”

Altijd!
Ik zie je graag zussie..
x Moes

Geef een reactie

