Een eigen moestuin.. #15: tomatenplaag & update

De moestuin, hoe zou het daar nu mee gaan? Wel, het is een vraag die ik me al dikwijls gesteld heb.
Vriendlief gaat de laatste tijd alleen kijken. Zonder mij. Door omstandigheden in huis.

Wat ik wel weet is dat de tomaten dus toch de plaag gekregen hebben. Zo jammer! Maar uiteindelijk hebben we toch echt veel vruchten gehad..

De broccoli en kolen zijn volgens vriendlief gestopt met groeien. Door beestjes denk ik.

De pompoenen, ja, die groeien goed en zijn geweldig lekker. De rode van Etampes vonden we iets minder, maar toch goed genoeg voor bijvoorbeeld soep, en de butternut was duidelijk beter.

Courgettes, die rotten snel. Geen idee hoe dat komt!

Vriendlief heeft een rasterafsluiting geplaatst achter de frambozen en heeft ze ook daarlangs geleid.

Ikzelf ben enorm benieuw om eens naar de moestuin te gaan, en te kijken wat er allemaal veranderd is. Maar ik vind er jammer genoeg momenteel de tijd niet voor.

Geef een reactie

