Tomaten, kruiden, aardbeien en radijzen

Groot nieuws afgelopen maandag! Mijn tomatenzaadjes kwamen eindelijk uit. Al vanaf 21 maart zat ik dagelijks te kijken en elke dag was de teleurstelling zo groot dat er nog steeds niet uitgekomen was.. En alsof die tomatenzaadjes niet genoeg waren, kwam er eindelijk ook leven in mijn kruidzaadjes.

Vandaag heb ik mijn tomatenkiemplantjes verplaatst naar een zonniger plaatsje, zodat ze ook daar verder kunnen groeien tot ik ze kan verspenen.

Bij het nemen van de foto’s heb ik ook maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook mijn radijzen en aardbeien te fotograferen.

Hier de foto’s van afgelopen maandag:

En hier de foto’s van vandaag:

Geef een reactie

